REKRUTACJA 2025/2026


Regulamin Rekrutacji Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „Medyk”

w Zielonej Górze na rok szkolny 2025/2026

PODSTAWA PRAWNA

ZARZĄDZENIE NR 6/2025 LUBUSKIEGO KURATORA OŚWIATY

z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postepowania rekrutacyjnego i uzupełniającego na rok szkolny 2025/2026

 Na podstawie art. 154, ust. 1, pkt 2. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, (Dz. U.  z 2024 r. poz. 737, 854,1562,1635 i 1933) zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2025/2026 do publicznych szkół podstawowych dla dorosłych, klas I publicznych szkół ponadpodstawowych, klas wstępnych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy – Prawo oświatowe, i na semestr pierwszy klas I publicznych branżowych szkół II stopnia
i publicznych szkół policealnych, stanowiące załącznik do zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PROCES REKRUTACJI

1.   Zgłoszenie elektroniczne (należy kliknąć link poniżej, aby wypełnić formularz)

           https://2-msz-zgora.sad.edu.pl/index.php?mod=recrutation

  • można zarejestrować się jednocześnie na 2 kierunki – jeden w formie dziennej, drugi wieczorowej

2.   Formularz należy wypełnić, wydrukować i podpisać

3.   Obligatoryjna opłata rekrutacyjna w kwocie 50 zł., którą należy wpłacić na poniższe konto:

             Numer konta: 86 1090 1535 0000 0001 3326 9109

            Tytuł przelewu: opłata rekrutacyjna

            Dane do przelewu: CKZiU Medyk, ul. Wazów 44, 65-044 Zielona Góra

  • zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej są absolwenci i słuchacze CKZiU „Medyk” w Zielonej Górze

4.   Do formularza należy dołączyć następujące dokumenty :

  • oryginał świadectwa szkoły średniej (dopuszczalny również odpis lub kopia potwierdzona notarialnie)
  • potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do nauki na wybranym wydziale i do wykonywania wybranego zawodu
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub poradni psychologiczno-pedagogicznej (tylko jeżeli kandydat takie posiada)

5.   Dokumenty należy dostarczyć osobiście do sekretariatu szkoły.

 

TERMINY POSTEPOWANIA REKRUTACYJNEGO I UZUEPŁNIAJĄCEGO, A TAKŻE TERMINY SKŁADANIA DOKUMENTÓW

NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Lp. Rodzaj czynności Termin w postępowaniu rekrutacyjnym Termin w postępowaniu uzupełniającym
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z wymaganymi dokumentami od 19 do 30 maja 2025 r.
do godz. 15.00
od 4 do 5 sierpnia 2025 r.
do godz. 15.00
2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków poświadczonych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych okoliczności do 9 lipca 2025  r. do 12 sierpnia 2025 r.
3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 12 lipca 2025 r. 14 sierpnia 2025 r.
4. Wydanie przez szkołę skierowania na badania lekarskie od 19 maja do 11 lipca 2025 r. od 4 do 11 sierpnia 2025 r.
5. Potwierdzenie przez kandydata woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa potwierdzającego posiadanie wykształcenia średniego, o ile nie zostało ono złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły oraz zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu od 11 do 15 lipca 2025 r.
do godz. 15.00
od 14 do 18 sierpnia 2025 r.
do godz. 15.00
6. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 17 lipca 2025 r. do godz. 14.00 19 sierpnia 2025 r. do godz. 14.00
7. Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 22 lipca 2025 r. do 22 sierpnia 2025 r.
8. Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia do 3 dni od dnia wystąpienia o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia
9. Wniesienie do dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej do 3 dnia od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia
10. Rozpatrzenie przez dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej do 3 dni od dnia złożenia odwołania do dyrektora szkoły

 

LEGITYMACJE SZKOLNE

Informujemy, że zgodnie z nowelizacją ustawy o dokumentach publicznych dla Słuchaczy będą wydawane legitymacje szkolne tylko w formie plastikowej karty.

Instrukcja dotycząca przesyłania zdjęć do legitymacji:

1. Format zdjęcia jak do dowodu osobistego

2. Skan zdjęcia przesyłamy w formacie jpg. z numerem pesel

  • w temacie wpisujemy: zdjęcie
  • w treści wpisujemy: imię, nazwisko, kierunek np.: technik masażysta I dzienny

3. E-mail wysyłamy na adres: sekretariat@medyk.zgora.pl

 

Rekrutacja ciągła – do 10 września 2025 roku.

Zapraszamy !!!

 

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-13.00

lub kontakt e-mail: sekretariat@medyk.zgora.pl

Skip to content